Každá firma si dává záležet na tom, aby jejich klienti a zákazníci byli spokojeni s jejich službami, nebo produkty. Ani Vaše firma není výjimkou. Jestliže budete uvažovat rozumně, přijdete i Vy na to, že reklamní textil je stálicí mezi marketingovými nástroji.
Nemusíte všechno od základů měnit.
Připravujete-li další reklamní kampaň pro nové služby, nebo produkty, nebude na škodu posoudit, zda některé prvky té poslední kampaně neponechat.
Výhodou reklamního textilu je jeho praktičnost. Jestliže budou po areálu, kde se bude kampaň konat, pobíhat zástupci Vaší firmy v podobě asistentů, nebo obsluhy v tričkách s logem Vaší firmy, nebo s čepicemi na hlavě s týmž logem, určitě to nebude na škodu. Spíš k užitku.
A pokud zůstanete u drobných dárků pro zájemce v podobě textilních tašek, nebo různých pouzder, také neprohloupíte. Sice jste už tento tah provedli na poslední prezentaci Vaší firmy. Ale co Vy víte? Přijdou ti samí zákazníci, kteří budou vědět, že dostanou praktický dárek. Stejně, jako předtím.
Možná tedy bude dobré zvážit, zda prvek reklamního textilu neponechat i nadále.
Můžete změnit jen něco.
Nakonec nemůžete pořád měnit od základů reklamní kampaně, když chcete, aby si Vás lidé zapamatovali. Změňte všechno ostatní, ale nechte reklamní textil pracovat za Vás, protože potenciální zákazník je na něj prostě zvyklý! Neodejde s prázdnou. A díky pobíhající obsluze si Vás zapamatuje, lépe řečeno Vaší firmu, abychom byli přesnější!
Vyberte si jiné druhy a typy reklamního textilu. Barvy, předpokládáme, musí zůstat stejné, protože ty vyjadřují Vaši svébytnost. Ale u triček zůstaňte. Nátělníky nemůže nosit každý. A Vy chcete oslovit širokou populaci. Tašky nemusí být objemné. Stačí tak velké, aby je běžná žena mohla lehce složit do kabelky.
Však Vy sami přijdete na nejlepší variantu a obměnu reklamního textilu pro Vaše specifické účely.